thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Kom nyss hem från lina..
Ja som dom flesta av mina lediga dagar så har jag varit med lina, det var ju inte världens bästa väder när jag åkte, regnade så mycket att jag knappt såg vägen..
Har haft lika roligt som alltid, idag blev det iallafall middag på green bull istället för donken eller det vanliga.. men ahh inget speciellt att säga om de haha de funkade ju att käka. Servitrisen var ju iallafall snygg..
Sen åkte vi hem o åkte inlines hmm ska nog köpa ett par som sitter bra tror jag..
Imorrn ska vi fixa mitt hår iallafall.. käka och bara hänga sen måste jag ut till jobbet igen..
Fixade mina naglar idag, fyy vad lång tid det tog och ja det var ju inte lika lätt att göra på högerhanden menmen..
Nää nu ska jag sova natti. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: