thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Dagen har varit lång men bra. Somnade ju inte förrens efter 3 nångång.. men konstigt nog vaknade jag vid 7 men låg kvar en stund till.
Sen vare bara att gå upp o göra sig redo för stan.
Hittade dock ingenting jag ville ha.. mycke folk var det också men alltid lika roande att sitta o kolla på dom.
Efter 6 tiden åkte jag ut till lina o så skulle vi käka.. hm ja det gick väl sådär.. vi ville äta något annat än det vi brukar o det slutade med att vi åkte runt i en timma, runt i haninge.. bort mot länna, tillbaka till tyresö och sen tilö haninge igen och så fick de sluta på donken..
Hahah ja vi lyckas alltid så bra, det är inte meningen att vi ska äta något annat..
Sen åktr vi o hämta enzo o åkte iväg o bada med honom.. var en konstig snubbe i vattnet som lockade på enzo, enzo tyckte bara han var konstig och morrade på honom hahah och då börja gubben morra och göra en massa konstiga läten hah ja wierd helt enkelt..
Sen drog vi hem o chilla sen kom jag hem nu för en stund sen.
Får se om jag kan somna nu eller om jag kanske stannar uppe för att påbörja en ny bild..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: