thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

God morgon!
Ja slutade ju jobba i tisdags och självklart kunde jag inte åka därifrån då jag nu kommer va borta en hel vecka... haha alltid.
Vi åkte o handla lite glass, jordgubbar, choklad, maränger och lite annat skit. Så satt vi o chilla och bara hade de trevligt som vanligt. Sen drog jag och Philip o fixade lite i Enebyberg.
Blev inte så sent då philip skulle jobba dagen efter men tvingade honom att va uppe någon timme till, det är han fan skyldig mig från alla dom nätter jag har dygnat för att vi ska hinna umgås haha.
Nä tycker faktiskt att det är jobbigt när jag vet att jag ska va borta ett tag, de är liksom familj där ute och jag är där så mycket och spenderar så mycke tid med dom. Haha ja är ju där även fast jag är ledig.
Ska i alla fall åka o lämna min bil där ute idag så hinner chilla lite med dom en sista gång.
Igår drog jag därifrån efter 10, åkte direkt o hämta min andra minifamilj Lina, dock fick inte lilleman följa med. Åkte till anette som fixade god lunch och fika. Passade på att klippa klorna på vovvarna också.
Sen åkte vi hem o hämta Enzo o letade halsband, hittade ett jättefiint men lina ville ta en funderare så de fixar vi senare nångång.
Sen tog vi de lugnt ett tag hemma sen skulle lina övningsköra så då passade jag på att åka ner till stallet, guuud så fin han blev. Tycker han har känts så bra nu sen jag satte igång honom förra veckan, red ju honom varje dag då och jisses säger jag bara wooow.
När jag hade lekt färdigt med hästen haha som lina säger, drog jag dit igen o så käka vi. Sen fixade vi mitt hår igen, denna gången blev det bättre, mörkare och färg överallt.
Efter det satt vi o kolla på film, drog hem vid typ 12 hah fyfan va trött man var då. Slängde mig direkt på sängen och dog när jag kom hem.
 
Nu ska jag bara fixa lite, hoppas att min tvätt är klar snart så jag kan åka till lina... Whaaa sista gången vi ses på en vecka.. hur ska vi överleva lina?
Kommer bli svårt... tur så kommer vi ha wifi på hotellet tror jag så då kan vi snickelisnacka på fb!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: