thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Kör samma som lina, då jag har tråkigt nu på morgonen.
 
1. Hur gammal är du om fem år? – Om jag fortfarande lever ska jag bli 25.
2. Vem var den sista du träffade? Mamma och pappa.
3. Hur lång är du? 1,63 typ. 
4. Vilken var den senaste film du sett? The fault in our stars 
5. Vem ringde du senast? Carro
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Glöm inte att Emils mat ligger i frysen och ta ut den dagen före, till Maria. 
7. Vad är dagens planer? Ska ner till stallet någon gång under dagen sen ville mamma umgås med mig idag.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på men mest sms.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta.
10. När såg du senast din mamma? Igårkväll när jag kom hem.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? För några minuter sen.
 
14. Vilken är din favoritplats? Har många platser att välja mellan, men om jag måste välja blir det skogen. 
15. Vilken plats föredrar du minst? Stan och sjukhus usch.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Det är ju en bra fråga men jag hoppas att jag fortfarande kan och gör det jobb jag har nu, att jag skaffat eget boende, skaffat min perfekta hund och man får väl hoppas att jag kommer ha den där speciella personen i mitt liv.
17. Vad skrämde dig som barn? Spindlar och dom är fortfarande läskiga. 
18. Vem fick dig att skratta senast? Philip
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Asså vaa?  
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar, måste snart köpa ny..
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan eller ah trosor också. 
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor utomhus om man inte är på stranden eller nått då kan man ju va barfota, inomhus ALLTID strumpor hatar mina fötter.
26. Är du social? Ja med folk som verkar intressanta och som jag känner mig trygg med annars är jag som en stängd bok. 
27. Vilken är din favoritglass? Sandwich och Daim.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa min dröm gård och alla mina hundar. 
29. Tycker du om Kinamat? Ja det är gott, hm nu blev man ju sugen på det.. 
30. Tycker du om kaffe? Usch
31. Vad dricker du till frukost? Brukar inte äta frukost.. men oboy eller juice.
32. Sover du på någon särskild sida? Nej
33. Kan du spela poker? Nää de tror jag inte. 
34. Tycker du om att mysa? Ibland 
35. Är du en beroendemänniska? Ja. 
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja två faktiskt, ena är ju dock min syster.
37. Vill du ha barn? Nej..
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja.
40. Föredrar du havet eller en pool? Båda, älskar vattnet. Men havet utomlands är väl det härligaste.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat..
42. Äger du dyra smycken? Nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Donken.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Umgås ju bara med roliga människor men jag och Philip skrattar konstant när vi ses. 
46. Välj ett ärr på din kropp? Tar väl det största jag har, bettet från polishunden på höger arm.
47. Vad har du för ringsignal? Ingen aning.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej men skulle inte förvåna mig om mamma har gömt de nånstans..
49. Flirtar du mycket? Nej men enligt vissa så flirtar jag tydligen hela tiden.
50.Vilka personer utmanar du? Fattar inte ens frågan..
51. Kan du byta olja på bilen? Ja
52. Har du fått fortkörningsböter? Inte än... 
53. Vilken var den senaste bok du läste? Har faktiskt kpt en ny bok, har dock inte hunnit börja läsa den kanske ska försöka göra de snart..
54. Läser du dagstidningen? Nää
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Haha alltid, speciellt när lina åker med då hon tycker de är pinsamt.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix fm 
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Bilden jag la upp inatt.
59. När var du i kyrkan senast? Många år sen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: