thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

 
Ligger just nu och svettas sönder i sängen. Går inte att beskriva hur dåligt jag mår just nu. Har haft feber under dagen men köttade på ändå för vem ska annars behöva hoppa in istället för mig? 
Senare under kvällen kom Philip hit och höll mig sällskap, behövde verkligen det inför imorgon. Vi låg iallafall ute på altan och bara tog det lugnt. Dock började jag känna att det blev värre o värre.. Till slut hade jag en sån otrolig smärta i hela kroppen att det går inte att förklara. Tänkte då försöka förflytta mig till sängen istället vilket gick sådär.. Hela kroppen skakar av smärta och jag fryser så jävla mycket men ändå svettas på samma gång.
Har försökt att sova men det gör så jävla ont, varje muskel i min kropp krampade, frös så jag hade gåshud över hela kroppen och svettades sönder. Har bara drömt en massa stressmardrömmar så fort jag kunnat somna en stund. Har fått springa upp till toaletten och spytt några gånger vilket inte heller är så lätt då kroppen knappt vill röra på sig.
Jag vet inte vad som är fel och jag är van att min kropp värker men såhär har jag aldrig känt och ja det skrämmer mig. Dessutom är jag själv mitt ute i skogen då Philip var tvungen att åka tillbaka till danderyd.. känns tryggt. Nä nu kan jag inte skriva mer det gör för ont och jag ser knappt, det har tagit typ 30min för mig att skriva det här skitinlägget! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: