thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja det har varit dåligt bloggande men jag har ingen energi alls. Har haft en hund inne som tar så mycket tid och energi och det gör mig så ledsen att se en hund må så dåligt som är så ung. Han har gjort stora framsteg nu vilket är skönt men det tar verkligen på krafterna.
Ja det är mycke hundar inne, 3 dagar kvar att jobba och snart är det måndag.. Ja jag ser inte fram emot det, får se hur alla reagerar. Jag vet man ska egentligen inte bry sig om vad andra tycker och tänker men ja nu gör jag ju det i denna situationen. Men ah vi får se, det blir väl både positivt och negativt bemötande kan jag tänka mig.
Men ah man kan inte leva i rädsla för hur andra ska reagera och tänka så ja jag får helt enkelt pusha mig själv lite nu under helgen. Men ja jag är glad i alla fall, det kommer bli bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: