thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Hemma igen, har ätit och duschat. Kändes konstigt att åka hem och så utan hund men ja nu är man själv igen.
Imorgon är det prooooov, gud känns helt otroligt konstigt.. fatta att o två dagar kan jag ha körkort..JAG SKA HA KÖRKORT!
Tidigt imorgon också.. när jag skrivit klart provet kommer min älskade flickvän stå där oh stötta mig om det nu skulle vara så att jag inte klarar mig.. är ju beredd på det men är redo att klara de tror jag.
Ahh bara att uttala ordet flickvän är ju fortfarande ganska ovant haha men det är en så otroligt härlig känsla.
Trodde faktiskt att de aldrig skulle ske haha.
Jag behöver aldrig mer bli gömd eller leva i skuggan av någon annan, jag behöver aldrig mer gömma mina egna känslor eller känna bortvald och otillräcklig.
Visst jag har fortfarande väldigt starka känslor ibland som får mig att känna mig så dålig och allt det där.. men det är de ingen som kan få bort, de kommer alltid att finnas där. Men hon vet om alla mina svarta sidor och hon finns fortfarande där och hjälper mig, hon förstår. Jag behöver inte alltid förklara, för hon vet. Ibland är man bara så tom att man inte kan göra nånting, inte prata, inte röra, inte känna.   
Vill bara att morgondagen ska va här, då jag får se henne, då jag får se henne gå mot mig med det där underbara leendet som får mig att smälta. Bara att få krama och pussa henne hur mycke jag vill, ahh det är fint helt enkelt.
Nä nu måste jag sova, va lite pigg imorgon kanske är bra haha.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: