thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Yes nu sitter jag här,  för sista gången i detta rum och i denna säng. Fy känns faktiskt lite hemskt.
Sista natten i detta underbara hus med sina hemligheter.
Kommer ihåg hur mycket jag hatade det här huset i början, klarade aldrig av att vara själv på någon av våningarna. Kunde inte vara i badrummet själv heller.. nej allt med detta hus var skrämmande, hemskt.
Men ja med tiden förändrades det. Man har lärt sig att älska allt som hör till.
Man är liksom aldrig ensam här och jag tror att jag kommer sakna det. Jag tror att det kommer kännas för tomt, för tyst och det kommer nog ta tid att vänja sig vid det..
Men jag kommer verkligen sakna den här platsen.
 
Dagen spenderades i alla fall med lina och johana, vilket var kul som alltid. Men nu är jag trött och huvudvärken har kommit tillbaka igen.. attans.
Nu ska jag packa allt i bilen, imorgon blir det stallet på morgonen och sen bär det ut till jobbet efter det. Ska bli skönt att komma tillbaka, känns som man varit borta jättelänge..
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: