thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Tjenare!
Tar en liten pause från allt rensande.
Jaa igår var en lång dag, kändes som att jag mest spenderade tid till att köra.. haha kanske för att få slippa packa..
Började iallafall med att på morgonen typ runt 9 åka o hämta tove,  vi stannade o käkade frukost på donken haha.
Sen åkte vi hem eller ah när vi nästan var hemma så kände vi båda att vi inte ville hem haha ah så vi vände helt enkelt. Bytte riktning mot tyresö istället. Vi körde ut mot vissvass, så skönt där ute. Efter en timme var vi påväg hem igen. 
Var hemma ca en timme sen ringde pappa och så ville de bli hämtade i tyresö c så snäll som jag är så åkte jag och hämtade upp honom och berta.
Sen var vi hemma en stund sen åkte jag och tove till estelle en snabbis och sen handlade vi och åkte hem.
Sen var vi hemma, hade många intressanta diskussioner och åt god mat. Sen skulle berta hem, och så snäll som jag är haha så erbjöd jag honom skjuts hem. Bad tove att följa med också då jag inte vill åka i stan själv på hemvägen sen. Men det gick bra haha skönt att köra när det knappt är några bilar ute. 
Sen låg jag bara framför tvn, är fortfarande sjuk. Eller ah vet inte vad det är. Har konstant huvudvärk och ibland när jag står eller går svartnar det bara till och så håller man på att ramla ihop..
Dock är det lite bättre idag men jag känner fortfarande av det.
Nä idag ska jag bli klar med packningen, inte mycket kvar nu..
Nä nu ska jag fortsätta. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: