thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Tänkte säga god morgon men ser nu att klockan är halv 3..
Ah mår inge bra, är yr även fast jag bara ligger i sägen. Har ont i hela kroppen..
Gårdagen var i alla fall bra, jag och lina åkte runt lite överallt, hade gärna åkt längre.
Åkte ner till stallet med eleni, kiwi blev fin som vanligt.
Efter de åkte jag till balto. Åh min fina kille, så mycke jag saknar honom och hur det var förr i tiden då han var min, då han alltid fanns vid min sida. Det var länge sen nu, snart 4 år sen..
Han blir 7 iår, jag vill inte att han ska bli äldre. Jag vill att han ska förbli så som han är nu.
Såhär låg han under hela tiden då jag var där, han vill alltid följa med mig när jag är där. Han vet alltid att vi ska åka iväg och göra något roligt när jag kommer. Men nu de senaste gångerna har vi inte hunnit, jag har bara kunnat komma dit o prata och mysa med honom. Han blir alltid lika ledsen när jag måste gå och han inte får följa med. Men nästa gång ska vi hitta på något, åka iväg någonstans och bara vara. Vandra tillbaka i tiden då det bara var jag och han, mitt ute i skogen och bara älskade varje sekund vi fick av den där tysta och lugna känslan som man bara kan få när man är mitt i skogen med sin hund.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: