thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

God morgon haha vaknade för en timma sen, kan jag någonsin få en skön sovmorgon?!
Igår var jag först hemma och fortsatte rensningen och packningen, haha snart inga grejer kvar.
Sen drog jag hem till lina o var där i några timmar, lika trevligt som alltid.
Sen var de bara att åka hem då de var tacosmidda med syster här hemma.
Idag är mamma ledig så jag får ha bilen wohooo.
Ska ut till lina runt halv 1, så ska vi skjutsa hennes mamma sen åka runt lite och sen blire dooooonken!
Får se hur mycke klockan hinner bli, sen ska jag åka till min fina balto som jag inte hunnit hälsa på sen innan julen. Har fått lite dåligt samvete för det och så har jag saknat honom så himla mycket de senaste veckorna. Nu vill jag bara åka dit och ligga där på golvet och bara hålla om honom.
Efter det blir det stallet med eleni. Hoppas att det är bra underlag så man kan rida ordentligt. Måste komma ihåg att ta med mig min pannlampa, glömmer den alltid och det är ju helt bäcksvart där nere på vissa ställen..
En fullbokad dag med andra ord men det behövs, bara en massa roliga saker och det är ju skönt att man har bil då går allt tusen gånger snabbare då man slipper vänta på bussar och man har mer tid.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: