thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja nu är snart måndagen slut, dagen har varit väldigt bra dock så vaknade jag suuupertidigt även fast man hade sovmorgon..härligt.
Började att rensa lite med mina saker först sen blev det att fixa till sig lite och gå och möta upp min fina vid alleplan.
Går ju så segt för mig att börja rensa och packa ordentligt så hon fick komma och peppa lite.
Ja det började ju bra, fick bort väldigt mycke skit men ahh sen blev det inte så mycke packande hahah..
Efter några timmar var de dags att börja röra på sig igen, så vi tog bilen och åkte runt lite sen körde jag henne till bussen i Hökarängen.
Åh fyfan va mycke bilar de va när man skulle hem sen, mitt i rusningstrafiken men ahh de va kul.
Sen åkte jag hem och plockade upp mamma då hon ville att jag skulle köra henne till port73, åkte även förbi lina och lämnade lite grejer.
Sen åkte vi hem och sen dess har jag bara legat här.
Kan inte fatta att det typ bara är en vecka kvar i det här huset. Helt sjukt, så många minnen, så lång tid.
Men ja nu är det väl dags för ett nytt ställe och nya minnen. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: