thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Hm ja fick en väldigt trevlig morgon.  Not 
Hade ju snöat en del under natten så skulle få igång snöslungan så att kunderna ska kunna komma hit utan att fastna eller nått. Men så ville ju självklart inte maskinjäveln gå igång så stog där och drog som ett as i de där snöret. Ja de slutade med att jag sträckte ena muskeln av sidan på ryggen..-.-
Ja så jag fick ta fram skyffeln och börja för hand. 
Tror jag höll på i två timmar, vår parkering är väl typ 13 m kanske och sen har vi infarten som är typ 100m. 
Och nu börjar de snöa igen.. jag tänker inte skotta den där vägen igen!
 
Igår kom det en jättegullig tant, hon brukar ofta ha sina taxar här och dom ör faktiskt väldigt fina. Tror att dom varit här sen i torsdags. Vi satt iallafall o pratade länge om allt kring hundar och om just rex o toy. Och så frågade hon mig helt plötsligt om jag hade skött dom annorlunda eller ändrat något med dom om de hade varit mina..
Jag är inget stort fan av taxar men dom två är faktiskt de finaste taxarna jag haft här inne och det sa jag till henne. De är fina i hullet och är trevliga i sinnet. Hela hon strålade upp och tackade så mycket. Man blir glad av sånt. När man träffar ägare som verkligen bryr sig om sina hundar. 
 
När jag hade slutat la jag mig bara direkt i soffan, var så trött av någon anledning.. 
Sen kommer erik och prata lite o sen skulle ju hans föräldrar komma igen. Så ja de var bara att gå duscha o byta om så att man såg lite fräsch ut. 
De har ju varit här i stockholm några dagar då julia nyss tog examen. Men de är väldigt trevliga, tror att jag träffat dom typ 3 gånger tidigare. Så vi satt och åt gott och pratade om allt möjligt. Väldigt tråkigt att philip inte kunde följa med då han hade sin operation i fredags. Det slutar väl med att jag kör ner till skåne, funkar ju faktiskt nu då man har köööörkort och ah snart egen bil också. 
Oj så långt inlägg det blev, bara skriver lite vad som. Spela roll om de är sammanhängande eller inte. Jag skriver bara ut de jag har i huvet. Och just nu är de väldigt många tankar som snurrar menmen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: