thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Tjaa sitter just nu i receptionen och gör lite pappersarbete medans de inte kommer några kunder.
Kom ut i torsdags, åkte runt lite med bilden. Asså bara att kunna åka o handla själv är typ den bästa känslan haha! 
I torsdags lagade jag iallafall en asgod!!! Gryta, blev faktiskt överraskad själv. Jag har ju aldrig varit den som lagar mat, har alltid tyckt det är tråkigt men nu de senaste veckorna har jag börjat laga mer och mer haha ahh hat blivit hemmafru här på jobbet.. nä men de är ju kul ibland, man ska ju äta nyttigt. Erik tycker iallafall oftast att de är supergott så ja något rätt gör man väl.
Igår var det -12 när vi var ute på promenaderna fyfan händerna höll ju på att falla av.
 
Helgen är ganska lugn, mysigt att va ute o leka i snön.
I veckan ska jag åka o köpa bil har jag bestämt. Får se vad det blir för någe. Taggaaaaaaaad! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: