thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Jaa idag hände de äntligen, nu har jag körkort! KÖRKOOOOORT! körkortkörkortkörkort!!!
Känns så jävla bra! Tog bilen ner till stallet, hämtade eleni pumpade hög musik,  sen red vi ut min fina prins var piggpiggelin men blev jävligt fin. Imorgon blir de att åka ner o rida innan jag drar till jobbet tror de blir runt lunchtid.
Skönt att få komma till jobbet och hämta sin bil!
Jaa annars då? Efter körningen åkte jag till lina sen drog vi in till stan och träffa emelie. Käkade och prata, riktigt trevligt kommer bli fler gånger.
Sen åkte jag med lina hem en snabbis innan jag va tvungen att åka hem för att köra ner till stallet.
Nä fan allt är så jävla härligt, allt bara flyter på. 
Nästa vecka kan jag köra vart jag vill när jag vill för då har jag min egna bil. 
Ska åka och kidnappa med mig lina och enzo o bara köra iväg vart som helst. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: