thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ligger just nu i soffan, myser med finaste zimson. Vi har lekt sen jag slutat jobba vilket var vid 7, haha han är verkligen på bushumör. Eller ahh så blir han alltid när jag varit borta några dagar. Men tror att vi snart ska gå o lägga oss, kanske ut o busa i snön en sista gång..
Saknar min flickvän väldigt mycke just nu, två dagar sen vi sågs buhuu..
Fast ahh tycker ändå att det är bra, visst jag vill ju vara med henne varje minut av varje dag men lite svårt när man har jobbet. Men saknaden gör liksom allting starkare, den får en att längta lite extra mycket.
Men jaa jag får hålla ut tills på tisdag, då blir det en massa pussar och kramar och lite mer.
Får se när jag kommer hem imorgon, man måste ju hinna fixa sig och så ju.. hm ah men lite sovmorgon får de bli i alla fall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: