thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Så nu är helgen slut och det har gått bra.
Jag och Simson har precis varit ute på vår första dragträning, nu jävlar ska vi kötta.
Vi har fortfarande några saker att träna på men tycker ändå att han var duktig för att va första gången. Vi sprang bara 3,5 km och det räckte ganska bra, haha både han och jag är helt slut.. 
Han behöver bara lite mer kondis och koncentration.. om han hittar ett spår så stannar han oftast och börjar följa det istället..
Ska även skaffa ett riktigt dragsele till honom men då måste han med så man får rätt storlek.
Nä nu måste jag käka lite middag är ashungrig sen tror jag att vi kommer lägga oss.
Imorrn slutar jag kl 12 så det blir nog det andra träningspasset då, skönt att springa om de fortfarande är ljust. Sen åker jag till mormor och morfar och sover där. På tisdag ska jag hämta lina och så ska vi åka ut till nynäs.. hmm eller har jag redan skrivit det.. äsch ingen aning känns som jag inte bloggat på några dagar så man minns ju inte vad man har skrivit och inte.. man pallar ju inte läsa igenom allt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: