thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Godmorgon, vaknade nyss men eftersom jag är ledig så tänkte jag försöka somna om.
Igår blev det en kort jobbdag, jag slutade vid 12. Fast eftersom jag skulle va kvar på jobbet så var jag snäll att hjälpa conny. 
Vi åkte o hämtade ett släp och sen åkte vi iväg till tippen med en massa skit. Sen åkte vi iväg till hundiversum och hämtade skit där också, sen åkte vi tillbaka till oss för att hämta två hundar som skulle lämnas tillbaka till Danderyds dagis. 
Det blev mycke bilåkande med andra ord. 
Men jag tycker de är kul, om man ändå är ute på jobbet kan man ju lika gärna hjälpa till än att bara ligga och sega i soffan halva dan.
Och så är de ju alltid lika kul att vara med conny, vi har de alltid kul och är ganska lika. Han har gjort mycke den där snubben, hela han är ett mysterium och för varje dag öppnar han sig lite mer. Det känns ju skönt att man får en sån tillit från någon, och det är ju faktiskt så vi har de här på CD, vi alla är som en familj så vi vet de mesta om varandra. 
Nä nu tänkte jag försöka sova lite.
Bild från igårkväll när vi alla satt i vardagsrummet och hade lite mys. Vi hade fem halvlyx hundar, tur så funkade alla att vara tillsammans. Denna cocker spaniel kille ville vara med mig hela tiden. Haha så vi satt länge och myste såhär på golvet och självklart fick han sova inne hos mig inatt.
Tror inte att han är så gammal, skulle gissa på max 1 år eller yngre. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: