thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja man fick ju inte bättre sömn inatt.. hela huset fullt med hundar. Till en början hade jag bara valparna och diesel i mitt rum och gud så mysiga valparna är.
Sen började alla hundar från de andra rummen skälla och yla så efter två timmar då jag fått spribga upp 2358111 gånger för att säga till dom så blev det bara fuck it jag tar in alla på mitt rum. Ahvisst du trodde att de skulle få va.. 11 hundar i ett rum?! 
Ah det funkade ju inte, frallorna lät så högt att jag inte kunde sova så dom fick lämna rummet.
De andra 6 hundarna var bara på valparna hela tiden och ville inte vara stilla så de fick också lämna rummet.
I slutändan var de alltså valparna och diesel som fick vara kvar. Men ah de slutade inte skälla så vaknade ju typ 500 gånger i timmen.. 
Ja jag hade en väldigt skön natt med andra ord.. not 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: