thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Sitter i soffan full med hundar, är trött så ska snart sova.
Sov inte så bra inatt då jag hade en jobbig dröm igen.
Jag gick i korridoren och mot mig kom jenny, i kopplet hade hon min fina svarta stjärna. Han började springa mot mig och hon kunde inte hålla kvar i kopplet. Jag fall ner på mina knän och omfamnade honom, han pussade mig i ansiktet och gjorde sina konstiga små läten som han brukade göra när han kände sig trygg och nöjd.
Plötsligt kommer jenny fram till oss och tar upp kopplet och börjar gå, han börjar sakta ta sig ur mitt grepp och börjar gå från mig.
Jag kunde inte släppa honom, tårarna började rinna. Jag ville inte att han skulle lämna mig igen, jag grät floder.
När de var i slutet av korridoren vände han sig om, tittade på mig med sina stora bruna ögon. Och just den där blicken, jag kommer aldrig glömma den. Så förväntansfull, längtande och lugna.
Sen vaknade jag i tårar, hela kudden var typ blöt. Klockan var då halv 5 och jag kunde inte sluta gråta.
Jag hatar när drömmarna blir så verkliga, när varje liten detalj känns så verkligt.
 
Vid kvart över 6 började vi åka till jobbet, jag trodde ju att de skulle vara köer men nej det var typ helt lugnt så var framme på jobbet redan vid 7.. jag började kl 9.
Men jaa jag hjälpte Conny lite och sen åkte jag och Conny till Staffan och lämnade in min bil, får se när den är klar, får hoppas till på måndag i alla fall..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: