thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Jaa bloggandet har varit dåligt den sista tiden men har varken haft lust eller tid..
Dagen har spenderats med lina och johana, det blev en härlig playdate med enzo, bo och zimba. Bo var väldigt förtjust i enzo och zimba var väldigt into bo hhah.
Det kommer görs om flera gånger, vi har redan börjat planera en liten trip ut till skogen nästa gång jag är ledig, kommer bli super kul.
Galen hund hahah.
Är så otroligt glad över att jag har dom, är så skönt att bara kunna åka iväg och träffas och bara slippa tänka och känna all skit för några timmar. Vet fan inte vad jag skulle göra utan dom, tror fan inte att jag skulle klara det.
Just nu mår jag bra för den här dagen har varit så jävla bra, imorgon ska också vara en bra dag då jag ska träffa min flickvän, vi ska bara gå runt med hundarna och mysa. Får hoppas att det blir fint väder..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: