thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Kom hem för typ en timma sen, när jag slutade på jobbet åkte jag direkt till Lina och så drog vi o käka lite. Sen åkte vi hem hit och tog de lite lugnt, hade en liten snabb visning.. ah finns ju inte så mycke att se här haha.
Sen gick vi ut på en liten runda, väldigt skönt ute hade bara min fleece och väst niiiiice.
Sen satte vi oss i bilen igen och åkte runt lite. Ah lika trevligt som vanligt, hmm känns som om de va ett tag sen fast de var de ju inte hah eller? Asså mitt minne har blivit så jävla dåligt på siståne, minne som en guldfisk.
Jobbet har i alla fall gått bra, vi har diskuterat vissa ändringar inför framtiden och jaa jag är lite nervös men ah det kanske blir bra så vem vet.. vi får vänta och se.
Idag trimmade jag även en golden, han blev väldigt fin och ägaren blev supernöjd. Kul att hon tyckte att jag klippte honom bättre än hur hon förklarade. Tog ett tag men det är ganska roligt, speciellt när man får se ägarna efteråt och de tycker alltid att de får tillbaka en helt annan hund.
Nä ska väl sova snart, imorrn ska jag hämta min skitbil. Och sen försöka ta mig ut till lina och sen ner till stallet.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: