thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

God morgon, gick upp för två timmar sen och har inte gjort så mycke sen dess.
Ah blev ju ganska sent igår, kom hem runt 12. Satt hundvakt åt lille Roxy. Det var fullt med rådjur överallt vid vägarna när jag körde hem och det var inte små flockar heller. Fint vare i alla fall.
Ah sitter just nu i mitt nya rum, helt ok men känns lite konstigt.
Ska snart gå och hämta Balto, vet inte vad vi ska hitta på idag men verkar som att vi kommer få bli själva. Tror jag ska ha honom till imorgon, då har jag mycke mystid med honom.
Idag ska jag lämna min bil till johans pappa så ska han kolla igenom den ordentligt, se om det är några större saker som behövs åtgärdas.
Får hoppas att jag får tillbaka den innan måndag.
Nä ska man kanske börja fixa sig lite så man kan börja gå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: