thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ahh nu ligger jag i soffan hos mormor och ska snart sova. Ätit god mat så nu är man full och helt slut.
Försökte skapa lite planer inför imorrn men ah det sket sig så nu har jag bestämt mig för att jag ska åka iväg och köpa en bil. Vill ha en egen nu och det behövs verkligen nu.. NU!
Så ja förhoppningsvis så hittar jag en bra imorrn och så köper jag den imorrn eller senare i veckan. Det ska i alla fall va klart i slutet av den veckan har jag bestämt. Nu pallar jag inte bry mig om vad de kommer kosta, jag ska inte bry mig, jag ska ta det jag vill ha.
På eftermiddan ska jag i alla fall ner till stallet, mysa med lilla pållen. Ska försöka rida med eleni också, får se när hon slutar imorrn.
Bild som jag tog på min fina Simson i helgen, haha han älskar den där råttan. Han har med den överallt, i sängen, när vi ska ut, när vi myser, när vi ska träna haha alltid. Finafina Simp. Puss på nosen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: