thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja då var denna helg slut.. Känner återigen att jag skulle behöva ligga i min säng i 3 dagar utan att röra mig.
Menmen sådan tur har vi inte..
Igår var jag i stallet och sen åkte jag till hundarna, var skönt att bara vara helt ensam och bara mysa med dom. Valpen väckte mig vid halv 4 så de var bara att gå upp o släppa ut den, sen la vi oss o sov igen. 
Sen tog vi det bara lugnt tills de kom hem vid lunch, jag och marita satt o prata i nästan en timme, var ju så längesen vi sågs. Efter det åkte jag ut till balto, var där i 2 timmar, satt inne o pratade och sen tog vi alla en mysig promenad. När jag kom hem la jag mig direkt i sängen, var helt slut i kroppen eller ahh känner mig fortfarande helt slut.
Var inte alls sugen på att åka ut till jobbet, har ingen lust att vara här alls just nu.
Är så trött på vissa människor och det påverkar mig när jag jobbar och är på jobbet.
Just nu känner jag bara för att säga upp mig och bara sticka iväg nånstans.
Jag är så trött att jag alltid ställer upp, att det bara är jag som sliter, jag lever för mitt jobb och det håller just nu på att slita mig i stycken. 
All min motivation försvinner och jag känner inte för nånting.
Jag vill inte att det ska påverka mig men jag kan inte rå för det.. det bara blir värre och värre.
Tårarna rann hela vägen när jag körde hit för att det gör mig så frustrerad.
Nej jag blir bara så trött.
Jag vet inte vad jag ska göra..
 

Kommentarer

  • Lina säger:

    Hang in there brorsan. Kanske är dax att börja tänka på sig själv och vad man själv vill och behöver.

    2014-12-07 | 22:29:14
    Bloggadress: http://fuckingfailuree.blogg.se

Kommentera inlägget här: