thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja då var det helg igen, veckorna går fort och snart är det redan 2015..
Dessa dagar har jag också spenderat min tid i trimmet, trimmade en till leonberger och en golden haha jobbigt när dom inte vill samarbeta. Vet inte hur många hundar jag badat och klippt klorna på heller. Ahh att bada leonbergern tog ju typ 3 timmar eftersom han måsste vara helt torr när man ska börja klippa.
Haha men det är roligt iallafall, är typ som när man sitter o ritar, får typ samma känsla.
Ska börja fixa iordning mig sen åka ner till stallet och sen hinna åka till min älskling innan jag åker till pudlarna. Ska bo där tills imorrn, vet dock inte hur lnge men det blir väl roligt. Huset är ju ganska nice, får se hur den nya vovven är, har ju inte träffat den tidigare.
Ska försöka bli klar med min bild idag, får hoppas att den nästan blir klar, tar ju så lång tid..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: