thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Igår vare jobb och sen åkte jag direkt o plockade upp Lina. Var bara att åka hem o stressa med att hinna duscha.
Fick lite julklappar fast jag sagt att vi inte skulle fixa några.. Så nu blire paybacktime!
Drog till heron city och såg hobbit filmen, jag har ju inte sett de andra två men den var faktiskt bra. Sen drog vi hem till Lina, tog ut Enzo o lekte lite i snön se drog vi in och började fixa med Linas nya mobil. 
Hade trevligt som vanligt, man kände att det var längesen vi sågs har ju haft fullt upp hela tiden men det var skönt att ha den tiden igen. 
Drog hem efter 10 nångång tror jag, när jag kom hem satte jag på den andra hobbit filmen haha dock somnade jag någonstans efter hälften då jag var så trött, får försöka se klart resten en annan dag.. kanske ikväll.
Ska snart börja fixa mig, jag och Lina ska åka till centrum och kolla lite kläder.
Har dock världens mensvärk så får ta lite tabletter och hoppas att de hjälper.
Hihi fina lilla prinsessan från igår!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: