thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
 
- Gud vad svårt att komma på något här.. Jag blev ju ställföreträdande platschef och blev intervjuad och var med i tidningen Solo. Tog ju körkort och köpte bil. Satsar på lägenhet nästa år då.. Faast jag flyttade ju till lägenhet, det har jag ju aldrig heller gjort!
 
Har du några nyårslöften?
 
Nja har ju några men har aldrig följt någon av dom under mina 20år så ska väl försöka lite bättre detta år då.
 
Bästa köpet?
 
- Jag köper ju bara en massa mat.. Jo resan som jag och Lina gjorde!
 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
 
- Ganska många som jag känner fick faktiskt ungar iår..Usch 
 
Vilka länder besökte du?
 
- Ja de var ju Spanien med Lina.. Sen tror jag inte att jag varit iväg någe mer.. 
 
 
 Vad var sämst?
 
- Att en väldigt fin hund som jag jobbat med mycket under mina snart 2 år på jobbet dog i min famn.. 
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

- Hm det har nog faktiskt varit bättre detta år, men har haft ganska hårda nerslag men det är bara att kämpa uppåt igen.
 
Favoritprogram på TV?

- Hinner aldrig se program på tvn eftersom jag jobbar, sover eller befinner mig någon annanstans hela tiden.. 
 
Bästa minnet från 2014?

- Det är ju svårt, har så många bra att jag inte kan säga de bästa. Alla roadtrips, stora som små. Alla dagar vi varit iväg med hundarna. Alla härliga stunder som jag haft med de jag gillar på jobbet. De där härliga ridpassen då pållen gått som en gud och allt blir perfekt. Den dagen då jag återförenades med balto efter att de varit borta i veckor, det blir bara jobbigare för vare gång.
 
 
Vad ser du mest fram emot med år 2015?

- Mera jobb, se alla förändringar som ska göras.
 
Vad önskar du att du gjort mindre? 

- Skulle vilja säga jobba hah men jag har utvecklats så mycket och det hade jag väl inte gjort om jag hade gjort de mindre.
 
Bästa boken du läste i år?

- Haha samma som Lina, har bara läst Cirkeln och det var ju asbra!
 
Vad var din största framgång på jobbet 2014?

- Jag blev ställföreträdande platschef.
 
 
Största framgång på det privata planet?

- Har börjat ta tag i saker och försökt hitta något positivt i de mesta.
 
Största misstaget?

- Jaa säg något som jag inte gjort fel under detta år..
 
Vad spenderade du mest pengar på?

- Mat!
 
Något du önskade dig och fick?

- En ridoverall.. haha ja man känner sig som en treåring som ska ut o leka i sandlådan men det är jävligt skönt!
 
Något du önskade dig och inte fick? 

- Önskade mig ju typ ingenting iår..
 
Mest stolt över? 
- Jag tänker faktiskt låta lite ego och säga mig själv, för jag har slitit arslet av mig hela året, kämpat oavsett vad. Även till folk som jag hatar har jag varit fett trevlig och det är faktiskt ovanligt att jag lyckas hålla mig.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: