thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ska snart ner och börja jobba.. Jag och carro har nyss ätit klart en god frukost, sällan jag äter frukost men det går ju bra när man har fint sällskap.
Kvällen var väldigt trevlig igår, mötte först upp carro på max så käkade vi lite innan vi drog till jobbet.
Sen satt jag, carro och erik och snacka i typ 3 timmar, helt plötsligt var klockan halv 12 och jaa då var det ju dags att gå o lägga sig.
Men det var skönt, vi hann gå igenom mycke jobbplaner fram över och sen bara en massa mys. 
Idag ska jag fota med systemkameran, ska bli kul att använda en bra kamera så att jag kan få ännu bättre bilder. Tar ju alltid kort med någon av mobilerna.
Snöööö har de kommit idag också då kommer alla hundar bli glada.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: