thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ska snart sova, känns som om man inte sovit på flera dagar men ah har ju sovit sisådär senaste veckan även fast jag hade två dagar då jag knappt gjorde något annat än att ligga i sängen..
Igår vare ju hundmässan, gick upp vid 6 för att hinna fixa iorning mig o städa lite sen var de bara att åka till lina där vi blev hämtade av Anette.
Sjukt mycke folk vare och mycke fina hundar. Såg några kunder här och där, hade nog varit enklare att känna igen alla om de hade haft sina hundar haha.
Men det var kul iallafall, kommer inte ihåg hur många timmar vi var där men ah fick som vanligt problem med höfterna haha kunde knappt gå när jag kom hem.
La mig o sov innan jag började åka ut till jobbet. Har myst med lilla valpen så fort man får lite tid ledig så jävla söt!
Dagen har känts lång, varit fullt upp men tider har gått så långsamt.
Blev lite smått irriterad på en ägare idag, var ute med hunden och ser att örat ser helt konstigt ut. Är en riesenschnazer, lyfter på öronlappen och fyfan kan inte ens förklara hur det såg ut. Asså det var hemskt, har aldrig sett något liknande. Ringde ägaren direkt och frågade om han hade något problem med ena örat och det enda ägaren sen är " njaa asså han brukar klia ganska mycke på ena sidan men inge mer med det". Asså det här var sjuuuuukt, hur en ägare inte kan ha koll.. det är ju inte svårt att missa precis.
Tvättade rent ordentlig, vilket tog sjukt lång tid eftersom det aldrig tog slut och han tyckte ju inte att det var så jätteskönt precis..
Men ah nu fr jag ser hur de ser ut imorrn men jag hatar när man får in hundar som ägarna inte bryr sig om ett skit, såna människor ska fan inte ens ha med hundar att göra!
Slutar kl 11 imorrn, niiiice! Får se vad som hittar på, blir väl bara att åka hem till sängen hahah. 
Tisdag snart woopwoop!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: