thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja gårdagen blev väldigt lång.. åkte hem på eftermiddan för att packa de sista, då bestämde vi oss för en promenad och gå o titta på lilla valpen. Och fyfan va söt han var! Så liten och galen, bo tyckte de va kul också men ibland blev han lite för jobbig så då fick han säga till honom o lillvalpen lyssnade bra. 
Det var ju svårt att komma därifrån haha så vi var kvar till typ 9 sen var jag tvungen att gå då jag hade båda hästarna som väntade på mig i stallet. Var klar typ efter halv 11 haha ah och då pallade jag inte åka ut till jobbet så jag åkte hem o sov istället. Höll nästan på att försova mig imorse och sen när jag var påväg ut till jobbet så hade de stängt av ena tunneln så jag visste inte hur jag skulle åka så kom nästan försent.. stressigt värre..
Här är de nya stjärnskottet, lilla Nerone. 
Haha han har en liknande blick som en annan liten galning som jag känner...hm enzo :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: