thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Jaa då var man hemma igen, skönt att krypa ner i sängen.
Dagen har spenderats med lina, har haft en massa roligt för oss hela dagen. Hunnit med mycket faktiskt, varit i centrum, bakat, varit i länna, åkt till ikea, monterat ihop sängen (vilket jag måste säga att jag var jävligt duktig på, älskar att montera ihop saker), chillat i den nya stora sängen, körde linas pappas stooora bil haha ja det var lite läskigt till en början då jag aldrig kört en sån stor skåpbil men fyfan vad roligt det var, sen var vi även snälla o hämtade Tobbe efter sin träning innan jag började bege mig hemåt.
Lånade bilderna av lina då jag inte tog några.
Nu har vi i alla fall lite mera plats.
Är sjukt taggad då jag fick en roligt nyhet från jobbet idag, det ska bara planeras lite mera sen kommer det bli awesome. Positivt tänkande hära, nej men det ska faktiskt bli roligt.
Imorrn blire lite stall och sen försöka åka o träna minivalpen också sen ut tillbaka till jobbet.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: