thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja natten var väl sådär, det var en sån där natt då man hade behövt det där trygga hos sig. Den där armen som omfamnar mig och håller mig nere på marken.
Men jag fick nöja mig med att hålla om denna fina lilla pojke.
Det är ändå ganska skönt när man är ute på jobbet då jag alltid slipper sova ensam.
Det var ju inte så jättekul att vakna upp o de ösregnar ute.. vilket de gjorde hela förmiddan.
Slutade vid 12 men stannade kvar för att diskutera lite grejer. Var klar runt halv 3, åkte o hämtade mamma i stan och resten av dagen har jag bara legat i sängen. Kollat på serier och lyssnat på musik. Inte ofta jag bara ligger inne men antar att det behövs lite då och då.
Imorrn ska jag byta till sommardäck, haha får se hur de går.. kommer bli en upplevelse.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: