thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Jaa alltid lika kul att vakna av att man har blod i halsen...not.
Nu kommer jag ju knappast kunna somna om..
Ah efter att jag slutat på jobbet så har jag bara legat inne, mår inte så jättebra efter dessa dagar, vilket kan va anledningen till att jag nyss vaknat på hemskaste sättet ever. Men ah det har inte varit så mycke sömn under nätterna och sen jobba 12 timmars pass på det.. Dessutom fick jag sova på soffan inatt, hmm eller säger man igårnatt? Ahja där blev det i alla fall minimalt med sömn, inte för att jag klagar, jag kan sova på golvet till och med men man vaknar ju för minsta lilla när man ligger där.
Hade ju hoppats få sova ikapp denna natt men ah det blev ju förstört.
Nu är jag ledig i 9 dagar och det blir mycket tid på mig själv för att hitta en bra balans och förhoppningsvis få tillbaka lite självförtroende och känsla. Ska även hinna träna en del.
Ska försöka hinna med ett pass innan jag åker ut till Eleni imorgon.
Justja jag och mamma åt kinamat idag och det var sååå gott. Sen skulle jag köra hem och vi hade mammas bil.. Säger bara såhär.. min bil är så mycke skönare *PUNKT*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: