thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Kan inte sova.. Vet inte om det är så att jag inte vill eller om det är så att jag inte kan.
Det är så mycket tankar som snurrar och jag vet inte vart jag ska göra av dom. Antar att det är saker som hålls inne som egentligen bara behöver komma ut.
Skulle det spela någon roll? Skulle det bli bättre?
Det kanske inte skulle göra någon skillnad.
Troligtvis inte.
För vad skulle det egentligen förändra?
Tror inte att det skulle göra någon skillnad..
Skulle du ändra dig?
Skulle jag ändra mig?
Skulle situationen ändras?
Allt skulle fortfarande hållas gömt i skuggan. Där kommer det ligga och ruttna och sakta försvinna in i väggarna på våra hjärnor.
Känslor och tårar skjuts undan, det ska inte synas.
Ingen ska veta och ingen ska se.
Men hur känns det när du gömmer en del som är du?
Den delen som gör dig vacker, den delen som får dig att lysa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: