thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Tjaa ligger just nu i soffan med huvudvärk som vanligt, har snart börjat vänja mig vid det.
Filmen igår var rolig, ganska bra men som sagt de kan alltid bli lite läskigare men den var ändå bra.
Sov hos lina, hahah blev väckt några gånger under natten.. menmen.
Vaknade runt halv 8 då lina gick upp, låg kvar en stund till sen gick jag också upp så åt vi frukost. Sen skulle lina dra till jobbet så då drog jag hem, sov en liten stund innan jag började åka till körskolan. Gick väldigt bra idag, körde i trollbäcken.. hatar verkligen alla små vägar och skit men man måste ju köra överallt. Läraren tyckte också att det gick bra idag och tycker att jag börjar komma in i det bra nu. Känns bra.
Ska dit imorgonbitti också och sen bär det av till jobbet för att hämta hem fina vovven. Ska bli kul har lite nya saker jag vill testa.
Ska träna lite om en stund om huvudvärken kan försvinna nångång.. annars får jag köra på ändå.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: