thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Jag behöver verkligen sova, har inte sovit ordentligt i över en vecka nu.. Har konstant huvudvärk och har nu börjat få svåra smärtor genom hela magpartiet..
Jaa annars då..
Har börjat med övningskörningen nu, var nere och körde med skolan igår och idag.
Gick ganska bra, vilket min lärare tyckte också så får hoppas att det fortsätter i samma riktning. Har lektioner så fort jag är ledig och vi har gjort ett schema så kommer ev ha körkort i slutet av november. 
Fredag idag, haha känns som typ onsdag. Ska snart ner till stallet.
Imorrn är äntligen utbildningen, ska bli så roligt. Hoppas vädret håller sig eftersom vi kommer spendera mycke tid ute antar jag.
På måndag hämtar jag hem hunden. Ska bli roligt, längtar.  Dock vet jag inte hur det blir, har ju körskola både måndag och tisdag, får se om någon här hemma kan se efter hunden medans jag är borta en stund. Annars får jag väl ringa och avboka lektionerna.. Nä nu måste jag byta om.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: