thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Jaa nu är jag hemma igen, känns konstigt som vanligt..
Är helt slut, både i kroppen och i huvet. Känns som om allt bara börjar gå utför.. kan inte säga exakt vad det är som utgör det för jag vet faktiskt inte. Är bara rädd för hur det kan sluta..
 
Ahh veckan har väl varit bra, börjat äta bättre samt träna. Ska väl försöka komma i bättre form.. Men får se hur det blir med det, inget går ju som man vill när man börjar må dåligt.
 
Man inser bara mer och mer hur lite kontroll man har över sitt liv. Du tror att du egentligen inte bryr dig, att det inte skulle ändra nånting, att det inte var något farligt som hände.. Men det kanske kommer långt efteråt..
Det spelar ingen roll om du låtsas att allting är bra, som om ingenting är fel.. För det kommer komma ikapp dig förr eller senare.. Och det kommer slå ner dig så jävla hårt.  Du kommer inte vilja resa dig, du vet att du kommer slås ner till marken igen.
 
Nejnejnej.. jag hatar det här, jag hatar mitt liv, jag har fan inte ens ett liv.. Jag hatar mig själv, jag hatar dig, dig, dig och dig... ahh och så du förstås..
Ahja ska väl kanske försöka sova lite.. inte ens det klarar man av längre..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: