thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Usch känner sig sjukt sliten, tycker synd om alla kunder.
Idag gick jag upp vid 5, käkade frukost och började göra mig redo att jobba. Så kommer man ner i god tid och så möts man av "men du börjar väl inte förrens kl 10 idag?" Ehh say whaaat?! Går o tittar på schemat och så står det 10 -.-
Ahja de var ju bara att fortsätta jobba, inge mening med att gå upp o lägga sig igen när man ändå e vaken. Så de får bli sovmorgon imorrn iställe kanske..
Nä är grymt trött så ska försöka sova lite nu innan jag börjar.
Har ju sovit pissdåligt de senaste dagarna, drömmer bara en massa mardrömmar. Allting spelas upp igen, jag ligger där helt hjälplös, väntar på att någon ska hitta mig, ropar men ingen hör mig. Kommer de någonsin att försvinna? 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: