thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Sitter just nu och käkar god midda, lagade thaiwok med pasta eftersom vi inte hade nudlaaaar..
Gott blev det, har fan överträffat mig själv denna vecka.. eller vad säger man. Förvånat mig själv? Äsch skitsamma ni fattar väl vad jag menar. Om inte that's to bad för jag kan inte förklara mer haha.
Ahh vi har inte gjort så mycka sen jag sluta, jag har stått o lagat mat medans vi snackat om allt möjligt.
Ganska härlig känsla när allt är så öppet. Och han har nu förklarat i typ 20 min att det inte är jag utan att de är den som har väldigt stora problem i sitt "perfekta" liv.
Haha som vi alltid säger, ännu en felknullad jävel haha.
Ahh nu håller han i alla fall på att fixa sig, ska in till stan. Skönt då har jag och vovvarna huset för oss själva. Myys.
Nää nu sitter morris och tassar på mitt ben hela tiden så antar att han vill ha lite uppmärksamhet.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: