thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Så nu ska jag äntligen sova, känns som att dagen varit jättelång..
Jag och Erik har inte gjort så mycke under kvällen, vi käkade lite, jag tvingade honom träna i köket medans jag satt o kollade på och asgarva haha såå klen.. Pratat om varandras sexliv, försökt hitta snygga tjejer på datan, åkt iväg och köpt snus och cola, försökt få hundarna att kissa och nyss kollade vi på en jättebra dokumentär om någon grotta de funnit massa gamla ritgrejer i, den verkade väldigt bra men orkade inte se klart den då jag måste upp tidigt imorrn.
Kommer bli en stressig dg imorrn då det bara är jag och britten som jobbar på förmiddan och sen ska jag jobba själv på eftermiddan.. kommer inte gå, ska få erik att hjälpa mig på eftermiddan i alla fall.
Nu har lille Enzo fått komma hem igen..stackars lillskit som blivit sjuk :/ Ska åka o titta till dom båda när jag är ledig! Fan lina om hon ska jobba.. då kommer jag fan följa med! Fast vill ju inte träffa uglyface.. fast vill det ändå för att se om han är lika ful och äcklig som jag förväntar mig.. han kommer säkert vara värre.
Nä nu ska jag sova god natt. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: