thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Kom till jobbet runt 4, bytte om till träningskläderna och drog med mig en hund ut och sprang. Gud vilken energi denna vovve hade, han behövde verkligen få springa av sig. Vi sprang 7 km och fyfan vad det tog emot i slutet men det var bara att kämpa. Varmt som fan var det men jättehärligt när man väl var klar. Han verkade också ganska nöjd efteråt, väldigt fin är han men tror inte han är så gammal.
Sen hjälpte jag till att bära in allt foder som vi fått in, 13,5 kg säckar så där blev det lite mer träning. Men nu känns det skönt i kroppen när det fått sig ett ordentligt träningspass.
Nu ska jag snart börja göra mat, blir något gratäng aktigt hade jag tänkt, så kan de räcka till några fler dagar kanske. Nu har jag min nya telefon dessutom, guuud så härligt det är att ha en mobil som faktiskt funkar när man klickar och smsar med den. Awwwwweesome.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: