thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ska nu sova men kom på att jag inte bloggat idag så kan väl skriva lite snabbt om dagen.
Inte gjort så mycket, tog det lugnt imorse sen gick jag upp och sen ringde jag och pratade med banken.
Käka lite och började städa mitt rum men orkade inte städa klart så de gör jag imorrn.
Sen kom Estelle hit så vi gick ut på en powerwalk, sprang uppför alla jobbiga backar. Väldigt varmt, helt sjukt att det är så fint väder fortfarande men härligt är det i alla fall.
Inatt börjar min telefon funka wohooo.
Imorrn ska jag till stallet på förmiddan sen hem och städa klart då det är visning här hemma i veckan.. Sen åker jag ut till jobbet. Guud känns som man varit borta jättelänge! Ahh det är ju ett tag i alla fall, 1,5 vecka typ. Men det har varit skönt men ska bli skönt att jobba lite också så klart.
Nä nu ska jag sova.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: