thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Tja sitter just nu ute på Brevik med Roxy. Mysigtmysigt.  Vi ska snart gå ner till vattnet och sitta och mysa ute på bryggorna.
Dagen började med att jag städa hela våningen och sen åkte jag in till stan och träffade Emelie. Gick runt lite och sen blev det donken hehe.
Sen fick jag sms om jag kunde åka ut hit så det var bara att åka hem och hämta moppen och sen börja köra.
 
Har fet beslutsångest..
Vi har hittat en jättefin lägenhet, superfin och ganska ny renoverad och den är typ exakt så som vi vill ha den och den kostar under en mille. Då är det fan bra, och det är dessutom en 3a. Så om arbetssaken bara kan svara på linas ansökan om att hon har fått jobbet så skulle det bli jättebra.
Annars får jag väl köpa den själv.. Nu ska jag bara försöka övertala lina att gå med på visningen på söndag, annars får jag väl gå dit själv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: