thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Katten är väldigt närgången just nu, hon ska antingen ligga på mig eller ligga precis brevid.. kan inte röra på mig myyys.
Dagen har varit lång men imorgon bär det av till jobbet.
Morgonen börjades på körskolan, efter det träffade jag lina och johana i centrum, käkade och gick runt lite.
Efter det var det bara att skynda sig hem och hämta hunden och gå ner till stallet. Vi hade lite otur på vägen hem då det började regna.
Sen åkte jag hem för att packa om till alla jobbgrejer.
Och jaa..eftersom det är som det är hemma så kommer jag troligtvis flytta ut till Täby, det är tydligen den enda lösningen. Inte för att jag blev förvånad.. men man hade ju hoppats på lite mera stöd än vad man fick. Men det är ju som vanligt, man får klara sig själv helt enkelt.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: