thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Tjenare, just nu ligger vi och tar det lugnt framför tvn. Fin dag har det varit idag, körningen gick bra idag med wohooo. Dock så kan jag inte göra proven förrens i januari vilket suger.. hade ju velat hinna nu i november december men alla platser var tydligen tagna.. syynd.
Men ahja får kämpa på ändå rååå.
Red fina kiwi idag, guud var ju över två veckor sen om inte mera.. Red ut med hanna, red runt hundängarna. Första gången man fick klä på honom reflexer och grejer, ahh nu börjar ju den årstiden. Bra gick de i alla fall, sen var hanna jättesnäll som skjutsade hem mig och Bo.
Idag fick jag ett mess från jobbet som hade pratat med schäferns ägare, alltså den svarta som jag tränat nu i någon vecka. Han ville tydligen att jag skulle ringa honom sa maria så hade hon messat ett nummer. Försökte ringa med kunde tydligen inte nå fram.. vet inte om det var fel nummer eller om det är hans jobbtelefon men lämnade i alla fall ett meddelande så får se om jag hör något mer. Annars får jag prata med britten imorrn och be henne skicka numret igen.
Undrar bara vad det handlar om.. vet inte om han tycker att jag gjort något fel eller vad det nu kan va. Lite smått nervös faktiskt. Men jag får hålla ut och se om han hör av sig.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: