thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

God morgon eller godkväll.
Blev hemskickad från jobbet igår efter att jag hade slutat.. Känns väl tråkigt hade klarat att jobba hela veckan ut. Meeen de tyckte att jag skulle hem och vila då jag jobbat 12 timmar varje dag sen i onsdags och de tyckte att helgen hade varit alldeles för mycket för mig.. Menmen har ju aldrig någon egen talan så det var bara att åka hem. Åker ut imorrn igen. Idag har jag bara legat i min säng, inte rört mig en enda centimeter.. har inte kunnat de heller då det känns som om huvet ska sprängas så fort jag rör mig.. skönt.
Gick upp för typ en timma sen för att få i mig lite mat i alla fall men nää var inte så sugen på de faktiskt.
Har nu tagit en kall och skön dusch. Hade hoppats på att huvudvärken skulle försvinna då, de brukar i alla fall hjälpa att duscha kallt men icke då.. Såå ja, antar att jag kommer ligga här tills imorrn då jag ska ut till jobbet igen.
Vill bara tillbaka och tillbringa mer tid med focus. Han är en sån otroligt fin hund när man lärt känna honom, önskar bara att jag hade kunnat ta honom. Men det funkar ju inte som det är nu då jag fortfarande bor hemma.
 
Ah nu är väl låten hyffsat färdig iallafall, är inte bra men vem fan bryr sig.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: