thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Det har varit en skön dag idag, tränade hårt med fina H. Han är så duktig och superhärlig att arbeta med.
Fin kväll blev det också, himlen var helt rosa/orange.
Dock var det något som fick mig att sakna focus idag, tårarna rann längs min kinder när jag var ute på promenaden. Det är så tomt, han har lämnat ett sånt stort hål i mitt hjärta som gör att jag inte vet vad jag ska ta mig till.
Det är jobbigt när jag tänker på det, jag försökte verkligen med allt. Varenda liten lösning bara slängdes i soptunnan direkt. Nej det slutade verkligen inte som det skulle. Och just nu vet jag inte ens om han lever eller inte. Nej han skulle ha stannat hos mig, vi var skapta för varann. Vi passade varann som handen i handsken.. Det slutade alldeles för tidigt..
Kom även på idag när jag pratade med en kund, att jag i år kommer missa hundmässan. Jävla pisskit!! 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: