thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Tja jaja jag vet dålig bloggning men har inte så stor lust.
Sitter just nu och äter frukost, nu är det helg. Kommer alla ha en lugn och skön helg eller?
Själv jobbar jag, och nu slutar jag inte på söndag utan jobbar enda fram till tisdag.
Hääärligt. Nä men just nu känns det bra, sålänge jag inte får någon jävla skitfeber.
Det är typ bara 9 dagar kvar tills jag lämnar Sverige!! wohooo ska bli så jävla nice, hoppas bara att jag kommer kunna koppla av och njuta och inte bara längta hem till jobbet som jag oftast gör haha..
Längtar tills jag är där, då jag kan gå upp tidigt, dra ut och springa i solen. Finns inget bättre än att träna utomlands, älskareeeeee. Dieten kör jag stenhårt på nästa vecka, måste ju vara toptrim då ju.
Idag kommer min favorit schäfer H hit, längesen han var här nu så har saknat det lilla monstret. Alltid kul att träffa hans ägare också, han är världens skönaste människa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: