thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

 
 
Ska snart sova. Dagen har gått bra, har inte haft en lugn stund haha åkt fram och tillbaka hela dagen men den har varit rolig. Dock väldigt kall..
Körningen gick bra haha blev mycke tutande, blir så trött på människor de flesta verkar inte veta vad grön och röd gubbe betyder..
Menmen..
Åkte till Haninge och mötte upp lina sen drog vi in till stan, gick runt lite i affärer, köpte lite nya träningskläder(bilder kommer imorgon) sen käka vi och sen blev det bio. Tyckte filmen var väldigt bra, hatar dock när det alltid ska sluta mitt i, liksom hallå man vill ju veta vad som ska hända nu inte behöva vänta typ två tills man får reda på det..
Det var i alla fall kul att hinna träffa lina, är ibland rädd att jag inte ska hinna.. men för att må bra känner jag att jag minst måste hinna träffa henne en gång varje vecka och denna vecka hinner jag till och med två gånger. haha vi ska till Haninge imorgon, måste hitta nya träningsskor också ju. Får hoppas att det blir en lunch på subway mihihh
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: